Liczba smartfonów Sony w Polsce nie jest tak duża, jak w poprzednich latach. A i sam w-support nie posiada w swojej „ofercie” wsparcia dla zbyt wielu marek – poza Sony tak naprawdę tylko ZTE coś znaczy. Nie dziwne więc, że obie firmy mogą zrewidować potrzebę i chęć współpracy między sobą.

w-support

Oby nie wprowadzono większych zmian w procedurach, bo będziemy musieli się do nich ponownie dostosowywać. Jednak zbyt wielkie te zmiany być nie mogą – nie miałoby to zbytnio sensu. Już teraz ciężko czasem domyślić się, czy nasze uszkodzenie zostanie naprawione. Niestety marketing, gwarancja, a to jak jest naprawdę to często sprzeczne ze sobą informacje.

A teraz dochodzi jeszcze nowy typ ekranu – OLED. I to też może być właśnie powód zmiany – w-support nigdy jeszcze chyba tym typem wyświetlaczy się nie zajmował. Przynajmniej polski oddział. Niemiecki oddział zajmuje się nie tylko urządzeniami Japończyków, ale też Huawei, HTC, LG, Nokii, czy Samsunga! To znacznie więcej niż ten nasz z Wrocławia.

w-support

Co o tym myślicie? Taka zmiana ma sens? Ale na co? Coś polskiego, czy może dojdzie „jedynie” do skoncentrowania usług serwisowych i nasze urządzenia dalej będą trafiać do w-supportu, ale ich głównego, niemieckiego, oddziału?

Oczywiście są to niesprawdzone informacje. Możliwe, że to był pracownik w-support, a może ktoś chcący być w centrum uwagi? Jednak jego informacje brzmią całkiem wiarygodnie.

EDIT: Otrzymaliśmy nieoficjalne informacje, że nowym serwisem, który zajmie się Xperiami będzie CTDI (wcześniej Regeneris Warsaw).
Oczywiście nie są to potwierdzone (acz pochodzące z „wewnątrz”) dane i mogą się nie sprawdzić.

Źródło: własneFacebook

Jeżeli znalazłeś/aś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij Zgłoś pomyłkę.