To już kolejna akcja mająca na celu zachęcić klientów do zakupu najnowszego flagowca Sony. Każdy, kto w dniach 10.03.2017 – 19.03.2017 zaopatrzy się w Xperię XZ, otrzyma w prezencie głośnik SRS-XB3 o wartości 599 złotych.

Co ciekawe, promocja nie dotyczy tylko salonów Sony Centre, ale również większość sieci handlowych. W akcji biorą udział Sony Centre, Sony Mobile (sklep internetowy e-store), RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Saturn, redcoon.pl, Neonet, x-kom.pl, Morele, 4CV, Komputronik, Allegro.pl Strefa Marek (wyłącznie Oficjalny Sklep Sony Mobile prowadzony przez M-Point), Astral, Orange, Play, T- Mobile i Plus.

Kampania jest kontynuacją sprzedaży premiowanej „Okazje bez okazji”. Jej twarzą jest Maciej Stuhr, który jest ponoć zachwycony basem w dodawanym do zakupu głośniku (SRS-XB3 korzysta z technologii EXTRA BASS™).

To już stało się tradycją naszych akcji sprzedażowych ‒ mówi Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing w Sony Mobile Communications ‒ że sprawiamy klientom wyborne niespodzianki. Tym razem przyjemność jest podwójna, ponieważ nie tylko prezent, głośnik SRS-XB3, ma znakomitą jakość i dużą wartość, ale i sposób komunikacji, który zaprezentuje w tej kampanii Maciej Stuhr, może zachwycić nawet najbardziej wybrednych klientów. Extra Baaaass w jego wydaniu zabrzmi naprawdę przekonująco.

 

Skorzystać z okazji może każdy, kto w dniach od 10 lutego do 19 marca 2017 roku dokona zakupu telefonu, a następnie do 31 marca 2017 roku wypełni formularz umieszczony na stronie www.sonymobile.com/okazja. Regulamin wymaga, by załączyć skan lub zdjęcie dowodu zakupu.

Akcji sprzedaży premiowej towarzyszyć będzie kampania promocyjna prowadzona między innymi u operatorów i w open markecie, ze wsparciem mediowym w telewizji (wspólnie z Orange) oraz w kanale Sony Mobile na YouTube (digital bumper-ads). Spoty promujące akcję ulokowane zostaną także w rozgłośniach radiowych, w  mediach społecznościowych Sony Mobile i u operatorów.

Agnieszka Jaśkiewicz, Head of Marketing w Sony Mobile Communications zapowiedziała również podobne akcje w przyszłości:

To będzie bardzo pogodna, prawdziwie wiosenna i uśmiechnięta akcja.Nasi klienci przyjęli wcześniejsze odsłony kampanii „Okazje bez okazji” z wielką przychylnością, jestem więc pewna, że spodoba im się również ta odsłona. A zapewniam, że to nie koniec niespodzianek, za którymi stać będzie Xperia i Sony Mobile!