Dzisiaj serwis CTDI (dawniej Regenersis) pochwalił się na swojej stronie, że wygrał przetarg na usługę serwisową smartfonów Xperia. Oznacza to, że nasze wcześniejsze informacje zostały potwierdzone.

CTDI

Zmiana w sposobie zgłaszania usterki

Skutkuje to niestety zmianą sposobu, w jaki urządzenia zgłaszane będą do naprawy. W-support miał na to w miarę prosty sposób. Wystarczyło bowiem kilka kliknięć oraz wpisanie odpowiednich informacji w formularzu. Wszystko poprzez stronę.

CTDI ma na to inny formularz. Jest on do pobrania w formie pliku .pdf, a więc trzeba go wydrukować i wypisać… ręcznie. Z drugiej strony ten ten rodzaj zgłoszenia jest znacznie krótszy niż ten w-supportu. Czy to lepiej? Naszym zdaniem nie, skróceniu bowiem uległa lista usterek – jeśli nie ma jej na liście trzeba ją niestety opisać ręcznie.

CTDI-1

Wraz z ogłoszeniem pojawiła się także wzmianka, że najlepiej usterkę zgłaszać poprzez Sony. Najpewniej chodzi tu o Xperia Care lub stronę kontaktową producenta (do tej kieruje odnośnik ze strony CTDI).

Dobrze, czy źle?

Chyba najważniejsze pytanie. Czy zmiana pozytywnie wpłynie na naprawy gwarancyjne? Teoretycznie powinna – CTDI świadczy usługi większej liczbie firm, a więc ich serwisanci mają większe doświadczenie. Ale większa liczba to także więcej urządzeń, a to może powodować opóźnienia.

Nie znaczy to, że będzie źle. Wiele osób uważa, że gorzej niż w w-support być nie może. Warto jednak „zasięgnąć” opinii u użytkowników urządzeń naprawianych przez CTDI. Nowy serwis również nie cieszy się dobrą sławą. Miejmy jednak nadzieję, że w przypadku produktów Sony Xperia wszelkie zgłoszenia będą realizowane szybko i bezproblemowo.

EDIT: CTDI naprawy gwarancyjne całkowicie przejmie dopiero wraz z nowym rokiem. Do końca obecnego Sony wciąż jest związane z w-supportem. Stąd w grudniu będziemy mieli możliwość wybrania (chyba, że zrobi to za nas Sony) serwisu, do którego wyślemy nasze urządzenie.

CTDIvw-support

CTDIvw-support-2

EDIT2: Dzisiaj otrzymaliśmy potwierdzenie tej zmiany ze strony Sony:

Nowy partner serwisowy Sony Mobile

Po trwającej całą dekadę udanej współpracy z firmą w-support.pl Sony Mobile Communications zdecydowało się zmienić partnera serwisowego.

Od 1 stycznia 2019 roku będzie nim Regenersis (Warsaw) sp. z o.o. należąca do międzynarodowej grupy CTDI. To grupa o wieloletniej tradycji, założona w 1975 roku, zatrudniająca ponad 14000 pracowników w 93 oddziałach na całym świecie.

Tym samym już od nowego roku Regenersis (Warsaw) staje się jedynym autoryzowanym partnerem serwisowym Sony Mobile, prowadzącym całość obsługi posprzedażowej.

Nowy partner ma zapewnić poprawę jakości usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, zaspokajając wszelkie potrzeby użytkowników telefonów komórkowych związane z bieżącą eksploatacją, naprawami i wymianą smartfonów. To kolejny krok Sony Mobile w stronę jeszcze lepszych relacji z konsumentami i usprawnienia mechanizmów obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej smartfonów oraz komunikacji z konsumentami.

Sony Mobile Communications dziękuje jednocześnie swojemu dotychczasowemu, sprawdzonemu partnerowi – firmie w-support.pl – za długie lata dobrej współpracy.

Źródło: CTDI

Jeżeli znalazłeś/aś literówkę w tekście, to daj nam o tym znać zaznaczając kursorem problematyczny wyraz, bądź zdanie i przyciśnij Shift + Enter lub kliknij Zgłoś pomyłkę.